Skip to content

Tolerancija per Prievartą

by on July 28, 2013

Baltic Pride, tarsi vaivorykštinė gyvatė rangėsi pagrindine Vilniaus gatve. Kažkas jį vadino Lygių Galimybių paradu. Į Paradą panašu tikrai nebuvo, nes ginkluotos, šarvuotos ir arkliuotos policijos apsuptyje matėsi gal du šimtai spalvotais elementais pasidabinusių žmonių. Priekyje užkimęs barzdyla šūkčiojo Ko mes norim?!! Ir pats sau atsakė – Lygybės! Poto vėl paklausė: Kada mes jos norim ?!! Ir vėl pats sau atsakė. Dabar!

Kvailas klausimas – kvailas ir atsakymas.  Kokios lygybės jie nori, reklamuodami savo seksualinius iškrypimus? Kad visi kiti hetereseksual8s asmenys imtų beždžionauti ir kartoti jų po nevalia  brukamus sekso įmantrumus? Kam to reikia? Venerinių ligų platinimui? O gal jie norėtų tuoktis? Nuostabu. Tik tada norint patenkinti biseksualo teisę į vestuves su dviem skirtingos lyties asmenimis, o svingerio – su visu klubo lankytojais, tektų įvesti savotišką poligamiją. O kur dar zoofilų, pedofilų teisės?  Mergina su plakatu skelbe, kad ji norėtų tuoktis ne su gender, o su asmenybe.  Taip ir neaišku pasidarė, o jei ta asmenybė – mažametė ar net mirus?

Kita moteriškė bruko plakatą kuriame pakeverzota : Man patinka irgi vyrai, aš esu irgi gėjus.  Susidarė įspūdis, kad jauną mergaitę šiai eisenai laikinai išnuomavo beprotnamis arba sutrikusio intelekto žmonių prieglauda. Ji nelabai suprato, ką reiškia gėjus ir kad moteris, gėjum nebus.

Eisenos priekyje žygiavo Kauno Pedofilijos istorijoje matyti veidai. M. A. Pavilionienė, D. Kuodytė. Spėkit, už ką šios vaivorykštinės kryžium krito pedofilijos istorijoje? Už galimai išniekintą vaiką ar įtariamajį pedofilija?

Panašu, kad iškrypimas privalo būti toleruojamas.

Na, kas čia tokio, kad vaikui porą kart įkišo į burną, gūžtelėjo pečiais prokuroras Kiuršinas prieš kelis metus, apstulbusiam tėvui Drąsiui, nunešus pareiškimą dėl mažametės dukters tvirkinimo.  Mergaitė juk gyva- pridėjo prokuroras, mandagiai parodydamas, kad pokalbis baigtas.

Tada dar buvo gyva. Dabar nežinom. Žinom, kad tėvas kovojęs teisinėmis priemonėmis rastas nebegyvas. Ir tas kur kaišiojo burnon – baloj nuskendo. O pati pedofilų auka išnešta kojom pirmyn, tarsi lavonas apsupty tų pačių juodųjų robokopų, kurie lyg akies vyzdį saugojo norinčius pareklamuoti savo miegamojo paslapčių subtilybes.

M. A Pavilionienė, kurios straipsniai sukasi tik apie antrą galą itin džiaugėsi, kad Lietuva daro pažangą ir modernėja. Gal ši keistos socialinės lyties pilietė užmiršo istoriją, kad lytiškai santykiauti į užpakalį ar burną  vyras su vyru išbandė jau antikiniais laikais?  Tai vadinosi sodomija. Anokia čia ir naujovė. Pagal Senajį Testamentą  Dievas pelenais paleido Sodomą ir Gomorą už tokią pažangą.

Deja, Dievu M. A Pavilionienė netiki. O ir tolerancijos tikinčiųjų atžvilgiu nežarsto.  Jos dienos šviesulys viduramžiškoje Lietuvoje tai- ne, ne vyndėmė ant lytinio organo, grūdamo vaikui į burną, o nuleistos kelnės ir spuogoto užpakalio rodymas monsinjorui A. Svarinskui, vienuolei disidentei N. Sadūnaitei, seimo nariui R.Kupčinskui bei poniai Asanavičienei, kurios dukrą Loretą traiškė okupantų tankai. Ar dėl tokios Lietuvos žiauriai žuvo jos mergaitė pačiame jaunystės žydėjime?

Jaunuolis iš Olandijos, nors ir yra Olandijos ambasadoriaus sekretoriaus sūnus, mūsų istorijos nežino. Gal net kalbos nemoka. Jis atėjęs į eitynes veiksmais rodo savo teisę. Tiesiog išverčia šiknaskylės raukus Katedros aikštėje.  Jis savotiškai teisus. Juk dėl to  visi ir susirinko. Del reklamos analiniam seksui vyrui su vyru. Policininkai išvedė  entuziastingą rudosios akies faną, nelabai supratusį ką jis padarė negero. Taigi čia jo ir jo skylių šventė…

Portale 15 min V. Davoliūtė savo straipsniu Mūšiai dėl Baltic Pride suteikė naujų impulsų seksualinių mažumų judėjimui ne tik vakaruose bet ir Lietuvoje drąsino primindama, kad Toronte pažangūs žmonės labai džiaugėsi  kai tatuiruotų vyrukų grupė staiga nusimovė trumpikes ar stringus ir parodė publikai metaliniais žiedais papuoštus ar vaivorykštės spalvomis nudažytus penius. Jiems ant nugarų buvo užrašyta “Don’t hide your pride!” (Neslėpk savo pasididžiavimo!). Anot, autorės – labai didelė vertybė.

Panašiai elgdavosi žemos kultūros asmenys, kai susipykdavo, pasikeldavo andarokus ir plekšteldavo per pliką vietą. Bandomas atgaivinti dar vienas senovinis paprotys.

Lygybės, kurios taip norėjo užkimęs vaivorykštinis, taip pat nei su šiaudu nerasta.

Kai pernai eitynes rengė D. Kuolys, N. Puteikis ir kiti, jų ne tik nesaugojo juodieji tarakonai, bet dar ir baudas uždėjo. Tiesa, eitynės buvo prieš lytinį iškrypimą- pedofiliją, o ne jo demonstravimą. Tai kokia čia lygybė?

Netikėkite, kad policija neturi pajėgų atvykti į įvykio vietą, kai pjaunama keturių vaikų mama, netikėkite, kai teismai skundžiasi, kad nepajėgia laiku išspręsti rezonansinių bylų ir jos grimzta užmarštin, kol yra nutraukiamos, netikėkite, kad valstybės biudžetas kiauras- kad išniekinti Gedimino Aikštę jie atrado 850 000lt

Netikėkite, kad tie kuriems iškrypimas yra norma, nori tolerancijos, kai patys šlykščiai tyčiojasi iš bažnyčios hierarchų, iš moterų- motinų, vadindami jas inkubatoriais, ant  tam itin pritariančios psichologės R. Kuodytės Facebook sienos  viešai besityčiojantys gėjai ir kitos mažumos.  Jie netoleruoja heteroseksualių asmenų, jie netoleruoja motinų, kantriai auginančių jaunają kartą. Jų ištvirkimo kelias nutiestas ryškiomis, tarsi narkotikų pavartojus, spalvomis veda į Niekur. Tai apgailėtini, glebiais, keistais veidais, pilni neapykantos,  kad yra šiek tiek kitokie žmogėnai, drąsūs trypti per amžius puoselėtas vertybes tik už šarvuoto policininko nugaros.

Jų nepamatysime stovinčių prieš tankus Sausio 13, nepamatysime, jų ir Gegužės 17 apsijuosusių Trispalve ginant mažą bejėgę mergaitę nuo per ne teisę įteisėtos prievartos. Bailūs niekšeliai, kurių gyvenimo prasmė glūdi jų analinėje angoje.

Beje, juos galima pamatyti ginant pedofilus, bet tai ne drąsa ar stuburas, o greičiau sistemos pakabinimas. Tokie minkomi lyg molis. Iš jų lipdoma bet kas.

Šios 2013 Baltic Pride eitynės labiau panešėjo ne į paradą, bet į triumfo arką, kai Romos imperatoriams per susirinkusių žmonių koridorių, apsuptų ginkluotų iki ausų kareivių vesdavo užkariautų žemių vergus, kurie patys nešdavo savo šalies gėrybes imperatoriui.

Taip ir šie apgailėtini baugštūs, vaivorykštiniai, apsupti ginkluotos policijos, nešė transperantuose užrašytus savo iškrypimus  ant  Nuodėmės Aukuro. Kiek iš jų buvo kadaise ištvirkinti vaikystėje?  Kiek iš tikrųjų didžiuojasi tuo, kuo yra? Kiek jų jau serga LPL? Ar perdėta ekstazė ir aplodismentai sau yra laimėtas pripažinimas ir taip trokštamos tolerancija?

Kiek žmonių, po šito priverstinio tolerancijos reikalaujančio, užpakalius rodančio parado ėmė labiau toleruoti lytinius iškrypimus? O gal dar labiau pasibjaurėjo gėjais ir lesbietėmis?

Eitynės baigėsi, o jas primins tik arklių mėšlas likęs ant grindinio.

Su pagarba Myra Kovalski

 

296875_226514657395552_1181285_n

From → Pradzios

Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s