Skip to content

Atsakymas D.Kuodytės komentarui. Ką braukiame iš žmogaus teisių meniu?

by on August 1, 2013

Netyčia teko perskaityti D. Kuodytės  pasisakymą apie žmogaus teises. http://www.liberalai.lt/lt/naujienos-3/dkuodytes-komentaras-ka-braukiame-is-zmogaus-teisiu-meniu-2787

Parlamentarė piktinasi, kad homoseksualūs asmenys negali burtis viešose vietose.  Citata.:,,Tai, kad vienas parlamentaras, kurio pavardės nėra reikalo kartoti, n-tąjį kartą pateikė homofobiškas įstatymų pataisas – nestebina. Stebina faktas, kad net 50 Seimo narių pritarė idėjai, jog homoseksualūs žmonės neturi teisės rodytis ir susiburti viešose vietose.,,

O paprasti, nedemonstruojantys savo lovų paslapčių, žmonės – gali?  Jei taip, tai kodėl žmonės buvo tampomi po policijas, spardomi kai susibūrė pas Kedžių kiemelyje, nors tai ne vieša, o privati zona. Kodėl buvo baudžiama I. Malinauskienė dėl Drąsiaus Kedžio dukters 9-ąjo gimtadienio paminėjimo,  prie Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato.

Tai kas jau išbraukta iš žmogaus teisių meniu, D.Kuodyte?

Na, ką gi  išbraukė tai Deimantę Kedytę. Tas vaikas jokios teisės neturėjo. Užlaužtomis kojomis buvo išneštas mirtinai pergąsdintas.  Mergaitė, liudijusi prieš D. Kuodytės bendro V. Ūso pusbrolį A. Ūsą, buvo nurašyta. Cituojame D. Kuodytę : ,Pavyzdį, kad Seimas turi teisę rinktis iš meniu pagal principą „patinka-nepatinka“, dar anksčiau parodė Seimo valdyba.,, Seimui itin nepatiko ir teisėja N. Venckienė. Kodėl?
Klausimas lieka individualus kiekvienam seimo nariui balsavusiam už tai, kad Garliavoje smurto nebuvo. Vienam gal buvo pažadėta patogesnė vieta konservatorių partijoje, kitas paniškai bijojo, kad bus paviešinti ir pačio iškrypimai, trečio užantį sušildė AE nudžiautas banknotų pluoštas, ketvirtam – kelis metus eskaluojama pedofilijos istorija  buvo atsibodusi, penktam  -L. Stankūnaitė buvo patrauklesnė už  N. Venckienę.
Piliečiai, turintys žydrųjų polinkių kažkodėl taip pat itin kreivai žvelgė į taip vadinamus violetinius. Nors pastarieji žydriukų niekuo nekaltino. Ir Deimantės Tėvas, žinoma, jei tai buvo jis, nes pagal faktus neatitinka niekas, ne žydruosius šaudė – o galimus pedofilus.
Kodėl taip sukruto kovojantys už Humanizmą, Žmogaus Teises trypti mažos mergaitės teisę gyventi ne tvirkinamai ir prievartaujamai pas mamą ateinančių dėdžių?

Taigi ką dar galime išbraukti iš Žmogaus Teisių Meniu.
Teisė į teisingą teismą, kur prokuroras atlieka kaltinamojo advokato veiksmą, galime drąsiai išbraukti.
Teisė į lytinę prievartą galima apibraukti ir prirašyti. P.S atsižvelgiama kas prievartautojas. Jei VSD darbuotojas agentas, pakabintas teisėjas- baudžiama auka bei liudininkai liudijantys jos naudai.
Teisę į eitynes prieš lytinius iškrypimus, pakeisti į teisę į eitynes už iškrypimus. Už pirmąją gresia baudos, o už antrąją – riebus finansavimas.
Teisę seneliams, kurie nuo kūdikystės augino anūkę, jei tie seneliai yra V. ir L. Kedžiai išbraukti.
Teisė stebėti kaip uniformuoti vykdo nusikaltimą, vadindami jį teismo sprendimu, dar labiau jį subrutalinant- laužant vaiko kojeles, mėtant ant galvos kažkokį dvokiantį skudurą, vartojant smurtą vaiko akyse prieš jam brangius žmones – yra išbraukta. O atsitiktinai matę Gegužės 17 nusikaltimus yra tampomi po teismus ir baudžiami.
Teisė rašyti kreidelėmis žodį TIESA- išbraukta, o MĖSA- ne.
Vaiko teisė į normalų gyvenimą, draugus, gimines, nuomonę netgi atmintį  – užtušuoti. Juodai, juodai.  Ir įvardinti valstybine paslaptimi.  Tik tuo atveju jei tą vaiką prievartavo ypatingieji dėdės.
Vaikas-ne žmogus, atsikrenkštė senas socialdemokratų vilkas, plačiai nuskambėjęs Pikeliškių vaikų namuose skandale.  Atsikrenkštė ir pasislėpė už balto porcelianinio arbatos puoduko laidoje  Paskutinė Instancija. Žmogus yra gėjus, biseksualas, transeksualas, kartais net hetereseksualas, jei  tik jis netapęs įrankiu kokioje kurpiamoje byloje, kaip pvz E. Kusaitė.

Manau, kad reikėtų tikslesnių įvardijimų kas gali ir kas negali naudotis taip vadinamomis Žmogaus Teisėmis.

Pagarbiai  Myra Kovalski

 

969407_10151826449262803_1841829231_n

From → Pradzios

Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s